Fransa Liqa 1 yeni baş sponsorunu rəsmən açıqladı

Fransa Liqa 1 və transmilli məşhur fastfud şəbəkəsi “McDonald’s” strateji tərəfdaşlıq çərçivəsində müqavilə imzalayıblar.

Arena.az bu barədə Fransa Liqa 1-in rəsmi saytına istinadən məlumat verir.

Xəbərdə bildirilir ki, növbəti 3 mövsüm üçün nəzərdə tutulmuş müqavilə “McDonald’s”ın baş sponsorluğunu təsdiqləyir və 1 iyul 2024-cü il tarixindən qüvvəyə minir.

Həmin tarixdən etibarən Fransa milli birinciliyi “McDonald’s Liqa 1” adlanacaq.

“Bu yeni müqavilə ilə Liqa 1 brendini daha da cəlbedici etmək üçün inkişaf etdirmək iddialarını həyata keçirir. 1560 restorandan ibarət milli şəbəkəsi vasitəsilə “McDonald’s” Liqa 1-i ölkə daxilindəki azarkeşlərinə daha da yaxınlaşdıracaq. Bundan əlavə, baş sponsorunun beynəlxalq əhatəsi sayəsində Liqa 1 öz hüdudlarından kənarda böyümə üçün əlavə imkanlara sahib olacaq.

Bu yeni tərəfdaşlıq ilə “McDonald’s” bütün tərəfdaşlarının həvəskar idman klublarının genişləndirilməsinə çox dərin sadiqliyini vurğulayır. Ölkə üzrə 400-dən çox futbol klubu (gənclər, həvəskarlar, qadın və peşəkarlar daxil olmaqla) “McDonald’s” restoranları tərəfindən dəstəklənir.

Bundan əlavə, bu məqam müştərilərinə bütün Fransa üzrə Liqa 1 oyunlarına imtiyazlı baxış təcrübəsindən istifadə etməyə imkan verəcək. Həqiqətən də, hər həftə sonu bir çox klub azarkeşi oyunlarda əvvəl və ya sonra dostları və ya ailəsi ilə yaxşı vaxt keçirmək üçün brendin restoranlarına toplaşır. Önümüzdəki aylarda onların “McDonald’s”a gəlib nahar etmək üçün çoxlu yeni səbəbləri olacaq.

Liqa 1 və “McDonald’s”, həmçinin oturaq həyat tərzi ilə mübarizə və iddialı sosial və ətraf mühit proqramlarını təşviq etmək məqsədilə uzunmüddətli öhdəliklərini dəstəkləmək üçün gələcək tərəfdaşlıqlarından istifadə etmək niyyətindədir”, – rəsmi açıqlamada bildirilir.